よくある質問

お支払いについて

支払い方法を変更したい I want to change my payment method.

ご注文完了後にお支払い方法を変更することはできません。

Unfortunately, it's not possible to change the payment method after the order has been completed.

クレジットカードの請求タイミングを確認したい Payment due date

予約商品・通常商品のいずれの場合でも「ご注文時」に当ストアへのお支払いが確定し、カード会社へ請求いたします。

なお、クレジットカードの締め日および引き落とし日(お支払い日)はカード会社により異なります。

In both case of reserved or regular orders, if your card is authorised, payment will be taken immediately and you will receive an email confirming that your order has been complieted.

Please note that the closing date and payment date for credit cards vary depending on the card company.

注文・配送について

配送先を変更したい I would like to change the delivery address.

お問い合わせフォームより正しい住所をご連絡ください。既に商品を出荷済の場合、あるいは出荷前であってもタイミングによっては変更を承ることができませんので予めご了承ください。

ご注文いただいた商品に「予約商品」が含まれていないかご確認ください。予約商品を含む複数商品の注文をされた場合は、商品が全て揃ってからの発送とさせていただいております。

予約商品でない通常販売商品のみのご注文にもかかわらず、商品が届かない場合はご登録いただいたメールアドレス宛に発送完了のメールが届いていないかをご確認いただいたうえメールに記載されている注文番号と合わせてお問い合わせフォームよりご連絡ください。

Please contact us immediately with the correct address via the inquiry form.

Please note that if the items have already been shipped or depending on the timing, we may not be able to change the delivery address.

注文をキャンセルしたい I want to cancel my order.

ご注文完了後のお客様都合によるキャンセルはお受けしておりません。

Unfortunatly, it's not possbile to cancel your order with customer preference after the purchase is complete.

注文を返品したい I want to return my order for refund.

お客様都合による返品は承っておりません。

Unfortunatly, we will not accept returns of any product for refund with customer preference.

商品が届かない I haven't recived my order.

ご登録いただいたメールアドレス宛に発送完了のメールが届いていないかをご確認いただいたうえメールに記載されている注文番号と合わせてお問い合わせフォームよりご連絡ください。

Please check if you haven't received any shipping information from us, and contact
us with the order number.

注文確認メールが来ない I don't receive the order confirmation email.

ご利用の環境によっては、当ストアからのメールが「迷惑メール」に分類される可能性もございます。

ご契約のプロバイダの受信設定や携帯キャリアの迷惑メールフィルターがかかっている可能性がありますので、今一度メールの受信設定と、迷惑メールフォルダのご確認をいただき@sanders.jpからのメールを受信できるように設定していただくようお願い申し上げます。

Please make sure you've chacked your spam and junk folder. We kindly ask you to add info@sanders.jp to your address list.

注文してからどれくらいで商品が届きますか? How long does it take for the product to arrive?

通常、ご決済確認後5営業日を目途に発送予定です。

(本サイトにおける営業日は、国民の祝日に関する法律に規定する休日及び、年末年始休みを除く月曜日から金曜日までの日です。)

年末年始、クリスマス、母の日、父の日、バレンタインなどのイベントシーズンは、配送が混み合いますので、余裕をもってご注文ください。

We aim to despatch orders within 5 working days from receipt of your order.

Please note our website operating from Monday to Friday, excluding the National Holiday and New Year holidays.

Please note that during peak seasons such as Christmas, New Year's, Mother's Day, Father's Day, Valentine's Day, and others, delivery may be delayed.

送料はかかりますか? Are there any shipping charges?

【国内配送】

15,000円以上ご購入頂く際には送料、代引き手数料、決済手数料は弊社が負担致します。
15,000円未満の金額でのご購入の際には送料を頂戴致します。

(但し、お客様都合で送料が発生する場合はいずれの場合も、お客様のご負担となります。)

【海外配送】

発送先の国や地域によって配送料が異なります。詳細の配送料に関しては購入時決済にて表示されます。

(事前に詳しい配送料を知りたい方はこちらお問い合わせください。)

【Japan Shipping】

Free Japan delivery over ¥15,000.

Delivery fee will be charged under ¥15,000.

Pleae note that we do not offer free delivery service for returns and exchanges for customer preference.

【International Shipping】

Actual charges for international packages will depend on weight and destination country and will be disclosed at the time of order.

Please contact us directly at info@sanders.jp for a personalised shipping quotation.

サイズ交換はできますか? Can I exhange the size?

【日本国内】

交換に関しては同商品のサイズ交換のみ1回まで承ります。

在庫がない場合は、交換はお受けできませんのでサイズ選びの不安な方は事前に在庫をご確認頂くようお願い申し上げます。

お客様都合でのサイズ交換に際しては、返送料はお客様負担でお願いいたします。

・下記の場合、交換はお受けできません。

一度でもご使用になった商品

お客様のもとで傷、破損、汚損が生じた商品

お客様のもとで加工・修理された商品

贈答品など購入ご本人様以外からのお問い合わせの商品

当サイト以外のショップにてお買い上げ頂いた商品

付属品(箱、ひも、シール、クロス等)の一部が紛失、又は破損している商品

商品到着後、8日以上経過している商品

【日本国外】

海外のお客様には交換サービスをご提供することができません。

お手数ではございますが、直接 info@sanders.jpまでお問い合わせください。

【Japan Customers】

Subjective to availability, we will accept to exchange once time.

Plese note if there is not stock available, we are not able to exhanges items. Therefore, please check stock availablilty in advance.

Customers are responsible for the cost of return due to customer preference.

we will not accept returns or exchanges as following:

*Products have been worn, scratched, damaged or defective.

*Products have been repaired.

*Products purchased as gifts or inquires from other than purcheaser.

*Products purchased not from our site.

*Accessories (box, shoelace, cloth etc.) are missing or damaged.

*Purchases received over 8 days ago.

【Overseas Customers】

We are unfortunately unable to offer an exchange service for overseas customers. Therefore, please contact us so that we can help.

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